هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست

خرید بک لینک
وَسَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْتُنْذِرْهُمْ لَا یُؤْمِنُونَإِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَخَشِیَالرَّحْمَٰنَ بِالْغَیْبِ ۖ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَةٍ وَأَجْرٍ کَرِیمٍإِنَّا نَحْنُ نُحْیِی الْمَوْتَىٰ وَنَکْتُبُ مَاقَ هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

چهل تکه شده ام
هر تکه ام از تو دور

هر تکه ام اسیر گوشه ای از زمین بی گوشه
به دنبال چه بودم
که این چنین چهل تکه شده ام ؟؟!!


لاف عشق و گله از یار،
زهی لاف دروغ!!
عشقبازان چنین مستحق هجرانند ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

همه غمهای جهان هیچ اثر مینکنددر من از بس که به دیدار عزیزت شادم...دانی از دولت وصلت چه طلب دارم هیچیاد تو مصلحت خویش ببرد از یادم...دل نبستم به وفای کس و در نگشادمتا خیال قد و بالای تو در فکر منست هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

بغضی تمام وجودم رو گرفته

هوای حرم عجیب در گوش دلم زمزمه می کند

در مقابل تو تمام وجودم می لرزد

چقدر دستم خالی و دلم هوای حرم تو دارد

بهای حرمت چیست؟؟!

توان وصف حالم نیست ...


آرزویم حرم توست...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

آدمی تنها یک نیاز دارد

و نیازهای دیگرش به خاطر فراموش کردن این یگانه نیاز اوست!

او رحمتیست برای اهل عالم...چرا هنوز نیازمندیم به غیر او؟؟!

ای تنها گمشده ی آدمی، معرفت خودت رو روزی مان کن ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

برای حرکت کردن و ایمان چیزی بیشتر از عقل و حساب و منطق نیاز هست

و برای رسیدن اگه تنها به اینها اکتفا کنی، جزء کسانی خواهی بود که خسارت می بینند!!

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

امام زمانت ، زندگی تو رو عطری میده، که هیچ معجزه ای قادر نیست ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:43

در اندیشه ی مرداب است،

سالها می زیسته، در این مرداب، اما به مرداب بودنش نمی اندیشید!!

می اندیشد این روزها،

آیا این وسعت محدود، قابل ترسیم او را پیوند می دهد به وسعتی نامحدود؟؟!

آیا راه حیات را می یابد؟؟! یا اسیر تدبیرهای جاهلانه خودش می ماند؟؟!


جز کافر به او، هیچ کسی از رحمت او ناامید نمی شود ...

همین که صدایم می کند و می شنوم، یعنی نزدیک است ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:29

برای او که پرواز را تجربه نکرده

دور ذهن است حقیقت پریدن ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:29

آفتی نبود بتر از ناشناخت تو بر یار و ندانی عشق باخت یار را اغیار پنداری همی شادیی را نام بنهادی غمی اینچنین نخلی که لطف یار ماست چونک ما دزدیم نخلش دار ماست اینچنین مشکین که زلف می هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:29

صفحه بندی